Besökare

söndag 14 november 2010

(●̪•)

Hej allihopa, hoppas ni har det bra!
Jag har haft en toppen bra dag, även fast vi inte gjort så mycket. 
Blev en pizza med ett par kompisar till pojkvännen.

Satt och kikade runt lite på Internet förut, vart helt fascinerad av en som vacker kultur och ett så vackert land så jag måste bara dit!




Hit såklart!
Central World

En dröm

som ska bli sann
:) 
En vacker dag ska jag åka hit, deras stil är en av de finaste i mode väg jag sätt. Deras vackra kläder, skor, hur de sminkar sig, åhh vill bara dit nu, nu, nu!

Har även varit inne ett par gånger på Fokis blogg och kikat och hon har de mest fantastiska bilderna :)
Och hon fixar även sina naglar själv och de är ju så grymt snygga!
Snyggt va?!


Deras design är så udda men så snygg!
Åker ja ner dit ska jag besöka Nail Café

Hittat en lite rolig bild när jag sökte på Japan :) 

En dag ska jag åka dit, shoppa järnet. Komma hem med ändrad stil! Snygg stil! Yeeah!
Sticka ut lite, inte vara som alla andra!
Kanske bli känd?! Hmmf ;) Vem vet hehe :)
Skaffa mig ett bra jobb, tjäna ihop en kosing och flytta dit :)

Såg även att det finns en tjej där som designar snygga skal till tex mobiler, så ska även åka till Bangkok och besöka Beauty Mobile :) 


Ej därifrån, random bild från google :)

(●̪)
--
 Hello everyone, hope you are well!
I've had a great good day, even though we have not done much. Became a pizza with a couple of friends to her boyfriend.
Sat and looked around on the Internet before, each fascinated by the beautiful culture and country, so beautiful, so I just have to go there!
Japan!

One day I will go there, shop the iron. Coming home with a modified style! Nice style!Yeeah!Pick out a bit, do not be like everyone else!Perhaps to be known! Hmmf;) Who knows hehe:)Get me a good job, earn a loot and move there:)
Saw that there was a girl there who design stylish shell to such phones, so should also go to Bangkok and visit the Beauty Mobile:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar